Тәрбиеде жұмсақтық пен жылылықты негізге алу шарт. Балалардың жасаған қателігі үшін жекіп, болмаса келеке етіп, ұнжырғасын түсіретін сөздер айтпау маңызды.
«Кіші үйге де сол керек»
Халықтық дүниетанымда бүгінгі күннің кәдесіне жарайтын көптеген дүниелер бар.
Жұбайын тәһәжжуд үшін оятудың сыйы
Әбу Сағид әл-Худри мен Әбу Һурайрадан (Алла екеуіне де разы болсын) жеткен хадисте Алла Елшісі (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын) былай деген:
Сәбидің аузына түкірту салты дінде бар ма?
Ертеден келе жатқан ырым бойынша қазақтар белгілі батырлар мен билерге, ақындарға, басқа елге белгілі адамдарға жас сәбидің аузына түкіртіп немесе оның отырған орнына аунатып алатын болған. Оның мақсаты – сәби сол адамдардай өнегелі кісі болсын дегендік.
Дейтұрғанмен, "ауызға түкіру" ырымына ұқсас діни бір рәсім жоқ. Ондай Пайғамбарымыздан сүннет келмеген. Дінімізде, «тәхник» деген Пайғамбарымыздан қалған жоралғы бар. Ол рәсім бойынша, жаңа туған балаға ана сүті берілмей тұрып, құрманы шайнап, оның шырынын, не болмаса, өзге де тәттіні, мысалы, балды таңдайына жағады (не тіліне жағады).
Бірақ, тәхниктің мәнін әлдебір ырымнан іздегеннен гөрі, бала денсаулығына тигізер пайдасынан іздеген дұрыс. Мысалы, Британдық медицина саласының ғалымдары анықтағандай, жаңа туған сәбидің тіліне жағылған тәтті, оның тамырынан қан алғанда ауырсынуын басып, жүрек соғысын тез қалпына келтіреді екен. Бұл – оның бір ғана пайдалы тұсы. Одан да өзге пайдалы жақтары бары сөзсіз. Мұның пайдалы екендігін ғылым 1995 жылы ғана анықтаған болса, Пайғамбарымыз мұсылмандарға 14 ғасыр бұрын үйретіп кеткен.
Алла елшісінің әрбір сүннетінің астарында үлкен мән-мағыналар, адамдарға тигізер пайдалар жатыр. Оның (с.а.у.) хадистері мен сүннеттері - даналық бұлағы іспетті. Осыны ұғынған сайын, Алла Тағаланың Мұхаммед пайғамбарға (ғалейһиссәләм) қарасты айтқан мына бір Құран аятын тереңірек ұғына түсетін секілдіміз: «Біз сені әлемге тек мейірімділік нышаны ретінде жібердік» («Әнбия» сүресі, 107 аят).
материал «Заман тудырған сұрақтар» кітабынан алынды,
ummet.kz
Күйеуге дұрыс бағыну үшін де ілім керек
Қазір тұрмыс құрмаған көп намазхан орамалды қыздар, мейлі медреседегі талабалар болсын, мейлі жай мешіттен сауат ашып жүрген қыздар болсын, қари, хафызға не шейхқа тұрмысқа шыққысы келеді.
Ерлі-зайыптыларды бір қабірге жерлеуге бола ма?
Жайшылықта екі адамды бір қабірге жерлеуге болмайды. Мұнда ғұламалардың арасында талас жоқ.
Мұсылман әйелдің киімі қандай болуы керек?
Базарда және дүкендерде сатылатын ұзын етек пен көйлектер тырысып тұрады, яғни адамның дене-бітімін айқындап тұрады.
Бақытты әйел мен бақытсыз әйелдің айырмашылығы
Бəрінен бұрын еркекке бақытты əйел керек. Егер еркек əйелінің көзінен үрей, бақытсыздық көрсе, оған жаны ашуы мүмкін, бірақ махаббаты артпасы анық.
«Қызға сөз салу» туралы аяттың тәпсірі
Алла Тағала: «Иддат мерзімін күтіп отырған әйелдерді алуды ойласаңдар, ойларыңды иддат мерзімі ішінде оларға тұспалдап қана білдірсеңдер немесе оларға сездірмей іштеріңде сақтасаңдар күнә арқаламайсыңдар. Алла олар жайлы не ойлайтындарыңды біледі. Ендеше, ниеттеріңді күнәға жатпайтын, жақсы сөзбен тұспалдап қана білдіргеннен басқа (күту мерзімінде) олармен (үйлену жайында) жасырын түрде уәделеспеңдер және иддат мерзімі толмай тұрып некелесуші болмаңдар...» («Бақара» сүресі, 235-аят) деген.
Əйелге қай кезде ашулануға болады?
Ашу іштен шығатын бу секілді. Қатты ашу кейде өте ауыр тиеді.
Әйелінің қолдауы – ер адам үшін үлкен мотивация
Басқа түскен қиындыққа сынақ деп қараудан гөрі мүмкіндік деп қабылдаған жөн. Егер сол мүмкіндікті дұрыс пайдалана алсаң – Алланың сыйы күтеді. Ал өтпесең одан да қиынына тап болуың мүмкін. Мұндайда өмірге налығаннан пайда жоқ. Бұл арқылы Жаратушы нені ұқтырғысы келеді? Соны ой елегінен өткізу керек.