Хадисте: «Пенде үйленсе, дінінің тең жартысы кемелдене түседі. Қалған жартысына сақ болсын», – делінген.
Кітап оқитын ерлі-зайыптылар қандай бақытты!
Қыз-жігіт болып үйлену ниетімен кездесіп жүргенде ең басты назар аударатын нәрсе ол — коммуникация.
Жігіттің жар таңдауы мен қыздың жар таңдауы екі бөлек
Қыз бала табиғатынан шешім қабылдау мәселесінде шорқақ. Ол нәтиже емес, процесс категориясымен ойланады. Содан шығар олар жігіттің тез шешім қабылдайтын батыл болғанын қалайды. Ал үйленуге, тұрмысқа шығуға шешім қабылдау – ең қиын шешімдердің бірі.
«Некесіз туылған бала пейішке кірмейді» деген рас па?
Пайғамбарымыздың жұбайы Айша анамыздан (р.а.) осы жайында сұрағанда Ол (р.а): «Ата-анасының кінәсі үшін оған ештеме болмайды»[1], - деп жауап берген.
Өзге діндегі қызды жар ретінде алуға бола ма?
Шариғатта Ислам дінін айтпағанда, христиан, яһуди (йудаизм) және соби’и (мандеизм) дініндегі әйел кісімен отау құруға рұқсат етілген.
Күйеуімнің табысынан рұқсатсыз біреуге берсем күнә ма?
- Әйелі күйеуінің табысынан оның хабарынсыз өзгеге қарыз ретінде берсе бола ма?
Пайғамбар (с.ғ.с) сүннеті: Барлық істе орта жолды ұстану
Алла Тағала айтады: «Осылайша, сендерді орташа үммет қылдық» («Бақара» сүресі: 143).
Балаға ат қоярда азан айтылмаса, өскенде азан айту шарт па?
Жаңа туған сәбиге ат қоярда оң құлағына азан айтып, сол құлағына қамат түсіру – сүннет амалына жатады (мұстахаб дейтіндер де бар). Ардақты Алла елшісі немересі Хасан туылғанда құлағына азан шақырып ат қойғандығы хадистерде айтылған[1].
Сәбиді айнаға қаратпа дегеннің дінде негізі бар ма?
Халық арасында «тілі шықпаған баланы айнаға қаратпау керек» деген наным бары рас.
Отбасы үшін қайсысы маңызды: байлық па, иман ба?
Қазіргі таңда, əлемге дүние-мүлік билігін жүргізіп жатқан мына заманда адамдардың да көзқарастары өзгерген. Бұл тіпті мұсылмандардың ой-өрісіне де айтарлықтай əсер еткен.
«Әйел тозаққа кетсе, өзімен төрт жақынын ала кетеді» деген рас па?
Қыз тозақы болса, төрт адамды (әкесі, ағсы, інісі, күйеуі) ала кетеді деген дұрыс айтылған ба?