Расулуллаһ (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) айтады: «Қадір түнін шын иман келтірген[1] әрі сауаптан үміттенген халде[2] өткізген пенденің бұрын істелген күнәлары кешіріледі».[3]
Иғтикәф мәселесіне қатысты хадистер
Әбу Сағид Әл-Худри (родиял-лаһу ғанһу) айтады: «Расулуллаһ (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) алдымен Рамазан-ның бастапқы он күнінде, содан соң екінші он күндігінде иғтикәф етті.[1]
Иғтикәф мәселесі
«Иғтикәф» сөзінің тілдік мағынасы: бір жерде болу, тұрақтау. Шарғи мағынасы: арнайы орында[1] құлшылық ниетімен болу.[2]
Ханафи мазһабы бойынша Рамазанның соңғы он күнінде иғтикәф ету – сүннәт муәккәдә.[3] Рамазаннан тыс уақытта иғтикәф ету – мустахаб.[4]
Иғтикәфтің үш түрі болады:[5]
Рамазан айының соңғы он күндігінің ерекшелігі
Айша анамыз (родиял-лаһу ғанһа) айтады: «Расулуллаһ (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) айлардың iшiнде Рамазан айында, әрiРамазан айының соңғы он күндiгiнде[1]құлшылықта ерекше ыждағаттылық ететін».[2]
«Рамазан айының соңғы он күндiгi кіргенде Расулуллаһ (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) мизарын[3] қатты буып,[4] түнін құлшылық етумен өткізіп әрі отбасына да соны бұйыратын».[5]
Оразашыны тамақтандырудың артықшылығы
«Расулуллаһ (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) айтады: «Оразашыны тамақтандырған ораза ұстағанның сауабын алады. Әрi бұл ораза ұстаушының сауабы кемiтiлмейдi».[1]
Рамазан айында Құран оқудың артықшылығы
Қасиетті Құран, біреулер түсінгендей, тек құдайы, жаназада оқылатын кітап емес. Құран – құлшылық заңы, тіршілік үрдісі.
Оразада ұмытып жеп-ішу мәселесі
«Нәби (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) айтады: «Оразада ұмытып iшiп-жеген адам оразасын жалғастырсын. Оны Аллаһ Тағала тамақтандырып, сусындатқаны».[1]
Сәресі ішу мәселесі
«Расулуллаһ (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) айтады: «Аллаһ Тағала және Оның періштелері сәресі ішкендерге игілік тілейді».[1]
Хадисті Ибн Омардан (родиял-лаһу ғанһу) Имам Табарони, Имам Ахмад және Имам Ибн Хиббан риуаят етті.[2]
Хақ Тағаланың назарынан тыс ораза
«Нәби (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) айтады: «Хақ Тағала жалған айту[1] мен жағымсыздықтан[2] тыйылмаған әрі жағымсыз қылықпен айналысқан[3] пенденің iшпей-жемей жүргенiне назарын салмайды».[4]
Намаз оқымаған адам ораза ұстаса бола ма?
Сұрақ: Біреулер: «Намаз оқымастан ұстаған оразаң қабыл емес»-дейді. Мен намаз оқымаймын, бірақ ораза ұстағым келеді. Ораза ұстасам дұрыс бола ма?
Тарауих намазын үйде оқыса бола ма?
Бұл елімізде әдетке айналған іс. Ал негізінде тарауих намазы жамағатпен мешітте оқылғаны абзал.