Ханафи мәзхабында үтір намазын оқу – уәжіп. Яғни, оны оқу – міндет. Міндеттілігі жағынан парыз намазынан кейін тұрады. Әбу Дәуідте риуаят етілген хадисте Пайғамбарымыз (с.а.у.): «Үтір намазы – хақ. Оны оқымаған бізден емес. Үтір намазы – хақ. Оны оқымаған бізден емес. Үтір намазы – хақ. Оны оқымаған бізден емес», – деп, үш рет қайталап айтқан. Яғни, оның бұл сөзі үтір намазының міндет екендігін көрсетеді.
Намазда «Сәнә» дұғасын айтудың маңызы
Ифтитах тәкбірін айтып, қол байлай салысымен төменде келтірілген «Сәнә» дұғасы іштей айтылады.
Дұға парыз намаздан кейін дереу жасалу керек пе?
Мешітте парыз намаз біткеннен кейін жалпы жамағат намаздың соңғы сүннетін оқиды. Сосын ғана зікір тартып (33 рет Cубханалла, 33 Әлхамдулиллә, 33 рет Аллаһу әкбар), дұға жасайды. Ал бірен-саран кісілер парыз намаздан кейін бірден зікір, дұғаларын жасап жатады.
Бекітілген және бекітілмеген сүннет
Сүннет – Пайғамбарымыздың (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын) жасаған және «жасаңдар» деген әрі жасағанын қолдаған іс-әрекеттер.
Жамағат ішінде дауыстап дұға ету жамағаттың дұғаны қостап «әмин» деуі
Жами ибн Шәддад әңгімесі бойынша:
Пайғамбар (с.ғ.с) мен сахабалардың түнгі намазға айрықша мән беруі
Абдуллаһ ибн Қайс (р.а.) әңгімелейді: Хазірет Айша былай деген еді: «Түнгі намазды бірде оқып, бірде оқымай тастап кетуге болмайды. Өйткені Алланың елшісі түнгі намазды қаза қылмайтын. Сырқаттанып қалса немесе қатты шаршаса, отырып оқитын».
Намазда қолды кіндіктен төмен байлау – сүннет
Тәкбірден кейін қол байлау – сүннет. Ал, кіндіктен төмен ұстау - абзал. Тақуалыққа ең жақыны – осы. Қол байлағанда оң қолдың басбармағы және кішкентай саусағы арқылы сол қолдың білезігінен қапсыра ұстайды.
Намазда қолды тек ифтитах тәкбірінде ғана көтеру мәселесі
Ханафи және Мәлики мәзһабтары бойынша, намазда қол тек ифтитах тәкбірінде ғана көтеріледі.
Рүкүғта қол көтеру туралы айтылған хадисті Ханафи мәзхабы неге қабыл етпеді?
Ханафи мәзһабы бойынша хадис үш түрге бөлінеді: Мүтәуәтір, Мәшһүр және Ахад хадистер.
Дұғадан соң бет сипау дұрыс па?
Дұға жасайтын кезде екі қолды көтеріп, дұғаның соңынан бет сипау – мұстахаб. Оған мына төмендегі хадистер дәлел:
Тәсбихті сүннет намазынан кейін тарту қате ме?
Жалпы, парыз намаздардан кейін зікір айтып, дұға жасау – сүннет. Алла елшісінің (с.а.у.) бұған қатысты сахих хадистері жеткілікті.