01
Жұма,
Қараша

һижри

Қиыншылықта алынған дәреттің сауабы

Бірде Расулалла (с.а.с.) «Қателіктерді өшіріп, дәрежелеріңді көтеретін нәрсенің не екенін айтайын ба?», – деп сұрағанда, сахабалары: «Айтыңыз, уа, Алланың елшісі!», – деп жамыраса кетеді.

Намаздың бес уақытқа бөлінуінің мәні

Сағаттың секунд, минут, уақыт пен күн санағыштары бір-біріне бағынышты, тәуелді, бірінің бірі үлгісі, толықтырушысы, қайткенде де олар өзара тығыз байланыста десек, мына жатқан кең дүние де Хақ Тағаланың үлкен сағаты іспетті.

Дәрет алған әйел шашын бүркемесе дәреті бұзыла ма?

Шариғат бойынша тасаттур, яғни әйелдердің бөгде ер адамның алдында киініп, әурет жерлерін көрсетпей жабық жүруі – Алла Тағаланың бұйыртқан парызы.

Намазда «Фатихадан» бұрын «бисмилланы» оқу керек пе, жоқ па?

Ибн Абдулла ибн Муғаффал былай дейді: «Мен намазда «бисмиллаһир-рахманир-рахимді» жария оқыдым. Мұны естіген әкем: «Балам, бұл – бидғат. Бидғаттан сақ бол! Мен Расулалланың (с.а.с.) сахабаларының қайсыбірін кездестірсем, олардың бәрінің бидғатты жек көргендей басқа нәрсені жек көрмейтінін көрдім». Әкем сөзінің жалғастырып былай деді: «Мен Расулалланың (с.а.с.), әзірет Әбу Бәкірдің, Омардың және Османның артында тұрып намаз оқыдым. Олардың ешқайсысының мұны (бисмилланы) жария етіп оқығанын естіген жоқпын. Оны сен де оқыма. Тек қана «Әл-хәмду лилләһи раббил-аләмин» деп айт», – деді».

Намазда «Фатиха» сүресін ынтамен оқитындарға сүйінші

Әбу Һурайра (Алла оған разы болсын): «Пайғамбар (с.а.с.): «Кімде-кім намазында Уммул-Қуранды, «Құранның анасы» – Фатиха сүресі оқымаса, ол шала (яғни, толық емес)», – деп үш рет айтты», – деген.

Қабірді нұрландыратын – «Тахажжуд» намазы

«Таһажжуд» – араб тіліндегі «һәжәдә» деген сөздің түбірінен шығады. Мұның сөздікте екі түрлі мағынасы бар. Біріншісі, «түнде сергек болу» деген ұғымды білдірсе, екіншісі «түнде тұрып намаз оқу, түнгі намаз» деген мағынада қолданылады.Түнде тәтті ұйқыны қиып намаз оқу – соқыр түннің қараңғылығын нұрландырып, жарыққа бөлейді. Мұны ақиқаттың балын татып, дүние сырын терең ұққандар ғана сезіне алады.

Бес уақыт намаздың хадистердегі орны

Намазды бес уақыт оқу тек Құран кәрімде ғана айтылмаған. Алғашында бұл ғибадатты Алла Тағала Жәбірейіл періште арқылы Пайғамбарымызға (с.а.с.) үйреткен.