Ер кісілер мен әйел кісілердің арасында намаздағы айырмашылықтар төмендегідей:
Сәждеге барғанда бірінші мұрын тию керек пе, маңдай ма?
Намазда саждеге барғанда бірінші мұрын тию керек пе немесе маңдай ма?
Жайнамазға өзінің атын жаздырып қоюға бола ма?
Жайнамазға өзінің атын жазып қоюға бола ма?
Намазда тақия киюдің үкімі қандай?
Бір жігіт маған тақиясыз оқығанның намазы қабыл емес деп айтты. Осы қаншалықты рас? Жалпы намазда тақия киюдің үкімін айтып бересіз бе?
Ханафи мәзһабында намаз отырысында саусақ көтеру харам ба?
Кейбір Ханафи фиқһ кітаптарында «аттахияту» дұғасын оқығанда сұқ саусақ көтерілмейді десе, кейбір ханафи кітаптарында сұқ саусақты көтеруді «мұстахаб» санаған. Ең дұрысы да осы. Өйткені, сахих хадистерде Пайғамбарымыздың аттахияту отырысында сұқ саусағын көтергендігі айтылады.
«Кімде-кім намазда «Фатиха» сүресін оқымаса...»
Әбу Һурайра (р.а.) былай дейді: «Расулалла (с.а.с.) былай деді:
Сүннет намазын оқитын кезде орын ауыстыру шарт па?
Парыз намаз оқығаннан кейін сүннет намазын оқу үшін орын ауыстыру шарт па? Мешітке жамағат намазына барғанда осы жағдайға куә боламын.
Қамат кезінде намазға асықпай бару
Әбу Һурайрадан (Алла разы болсын) жеткен хадисте Пайғамбарымыз (с.ғ.с):
Ғұсыл алу барысында үш рет жуыну міндетті ме?
Ғұсыл «суға түсу», яғни денені құрғақ жер қалдырмастан таза сумен жуу дегенді білдіреді. Барлық шариғат ғалымдары осы пікірмен келіседі.
Сәжденің дұрыстығына қажетті шарттар
Сәжденің дұрыстығына қажетті шарттар:
Намаздан кейін дұға, зікір жасаудың маңыздылығы
Жалпы парыз намаздардан кейін зікір айтып, дұға жасау – сүннет. Алла елшісінің (с.а.у.) бұған қатысты сахих хадистері жеткілікті.