Әбу Жуһаймнан (Алла оған разы болсын). Ол: «Алла елшісі (с.а.с.): «Намаз оқып тұрғанның алдынан өтуші өзіне (қандай күнә жүктелетінін) білгенде, өзі үшін оның алдынан өтуден қырық... күтіп тұру қайырлы екенін (түсінер еді)», – деді», – деген.
Әйелдердің еркектерге ұқсап намаз оқуы
Сұрақ: Мен жақында намаз оқуды бастадым. Осыған байланысты ғибадат жайлы бір сұрағым бар. Жуырда мен Имам Әл-Бухаридің «Сахих» кітабындағы хадистерді оқып, бір нәрсеге көзім түсті. Ол жерде Расулулла (саллаллаһу алейһи уа сәлләм) қалай намаз оқығаны, намазға қатысты көптеген кітаптарда «әйел намазхан» немесе «ер намазхан» деп емес, бәлкім «намазхан» деп айтылғаны ойландырды. Тағы Пайғамбарымыздың: «Мен сияқты намаз оқыңдар» дегеніне де көзім түсті. Сол себепті сізден сұрауды абзал деп білдім. Қазіргі әйелдер мен еркектердің намазында бірнеше айырмашылық бар. Пайғамбарымыздың (саллаллаһу алейһи уа сәлләм) бұл сөздері тек еркектер үшін бе еді әлде замандар өтуімен әйелдердікін ажырата бастады ма?
Әлсіз және сырқат кісінің намазы
С: Бір кісі әлсіздік немесе басқа бір себептен қиямда тұрып намаз оқи алмаса не істейді?
«Әттәһият» оқылып жатқанда сұқ саусақты көтеру дұрыс па?
Бұл мәселедегі ихтилаф екі түрлі. Бірі осы сұрақта келгені сияқты, аталмыш ишараны жасау немесе жасамау жайында.
Қиыншылықта алынған дәреттің сауабы
Бірде Расулалла (с.а.с.) «Қателіктерді өшіріп, дәрежелеріңді көтеретін нәрсенің не екенін айтайын ба?», – деп сұрағанда, сахабалары: «Айтыңыз, уа, Алланың елшісі!», – деп жамыраса кетеді.
Намаздың бес уақытқа бөлінуінің мәні
Сағаттың секунд, минут, уақыт пен күн санағыштары бір-біріне бағынышты, тәуелді, бірінің бірі үлгісі, толықтырушысы, қайткенде де олар өзара тығыз байланыста десек, мына жатқан кең дүние де Хақ Тағаланың үлкен сағаты іспетті.
Дәрет алған әйел шашын бүркемесе дәреті бұзыла ма?
Шариғат бойынша тасаттур, яғни әйелдердің бөгде ер адамның алдында киініп, әурет жерлерін көрсетпей жабық жүруі – Алла Тағаланың бұйыртқан парызы.
Намазда «Фатихадан» бұрын «бисмилланы» оқу керек пе, жоқ па?
Ибн Абдулла ибн Муғаффал былай дейді: «Мен намазда «бисмиллаһир-рахманир-рахимді» жария оқыдым. Мұны естіген әкем: «Балам, бұл – бидғат. Бидғаттан сақ бол! Мен Расулалланың (с.а.с.) сахабаларының қайсыбірін кездестірсем, олардың бәрінің бидғатты жек көргендей басқа нәрсені жек көрмейтінін көрдім». Әкем сөзінің жалғастырып былай деді: «Мен Расулалланың (с.а.с.), әзірет Әбу Бәкірдің, Омардың және Османның артында тұрып намаз оқыдым. Олардың ешқайсысының мұны (бисмилланы) жария етіп оқығанын естіген жоқпын. Оны сен де оқыма. Тек қана «Әл-хәмду лилләһи раббил-аләмин» деп айт», – деді».
«Шығыс пен батыстың арасында бір ғана құбыла бар»
Әзірет Әбу Һурайра (р.а.) былай дейді: «Расулалла (с.а.с.) былай деді: «Шығыс пен батыстың арасында бір ғана құбыла бар».
«Алланы мейірімді, кешірімді дейді ғой, Өзі кешірер...»
«Намаз оқымағанымызды Алла өзі кешірер» деп ойлайтын адамдар, намаз оқымайтындардың алғашқы легін құрайды.
Намазда «Фатиха» сүресін ынтамен оқитындарға сүйінші
Әбу Һурайра (Алла оған разы болсын): «Пайғамбар (с.а.с.): «Кімде-кім намазында Уммул-Қуранды, «Құранның анасы» – Фатиха сүресі оқымаса, ол шала (яғни, толық емес)», – деп үш рет айтты», – деген.