Көйлектің жеңін түріп қойып намаз оқу – мәкруһ. Мұнда ғұламалар арасында талас жоқ.
Балағы тобықтан төмен түссе, намазы бұзылады деген рас па?
Ханафи фиқһ кітабы «Фәтәуәль Һиндияда» балаққа байланысты былай делінеді:
Мына жайттарды істеп қойған адамның намазы қабыл болмайды
Төмендегі жайттардың бірін істеп қойған адамның намазы бұзылады және бұл намазы қабыл болмайды. Ол адам намазды басынан бастап қайта оқу керек.
Дәретсіз тәспих тартып, зікір айтуға бола ма?
Айша анамыз (р.а.) былай деген:
Намазды үйде шортымен оқи беруге бола ма?
Хадис кітаптарында Пайғамбарымыздың (с.а.у.) сахаба Жәбирге былай дегендігі риуаят етіледі:
Алған дәретіме жиі күмәнданамын. Не істесем болады?
Мұны екі жағдайға бөліп қарастырсақ болады:
Намазда қателескен адам, қанша рет сәһу сәжде жасауы керек?
Намазда сәһу сәждені керек еттіретін бірнеше қателік орын алған жағдайды, намаз соңында бір рет сәһу сәждесін жасау жеткілікті.
Намаз оқып тұрғанда сырттан біреу сәлем берсе, қалай жауап береміз?
Намаз оқып тұрған сәтте бірі келіп: «ассаламуғалейкум» деп сәлемдескен жағдайда, оған намаздағы кісі «уағалейкумуссәләм» деп жауап берсе, намазы бұзылады.
Намаз оқымайтын адамның садақасы
Намаз оқымайтын мұсылман адамның істеген сауапты істері ескеріледі.
Намазда қанша рәкәғат оқығанын шатасқан адам не істейді?
Бұл мәселені Ханафи ғұламалары үш жағдайға бөліп қарастырған:
Сәждеге барарда шалбардың тізесін жоғары тарту дұрыс па?
Сәждеге барарда шалбардың тізесін жоғары тартудың үкімі – мәкруһ[1].