25
Сәрсенбі,
Желтоқсан

һижри

Жамағатпен намаз оқығанда нені білу керек?

Жамағатпен намаз оқитын адам не нәрселерді білуі керек? толығырақ айтасыздар ма? мысалы алдында сәлем бергеннен кейін имам қайтадан сәждеге барды. мен түсінбей қалдым? Ал біреулердің кешігіп келсе де, намазға қосылғанын көрдім...

Сәждеде белім ашылып қалса, намазым бұзыла ма?

Ең әуелі мынаны білу керек: Ер кісілердің ұятты (әурет) жерлеріне Ханафи мәзһабы бойынша кіндік пен тізе аралығы жатады. Кіндіктің өзі әурет боп есептелмейді, ал тізе – әурет[1]. Намазда әурет жерлері жабық болуы тиіс.

Ең ізгі амал: Таң намазына дейінгі екі рәкәғат намаз

Айша анамыз (Алла оған разы болсын) Пайғамбарымыздың (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын) былай дегенін жеткізеді: «Таң намазының [алдындағы] екі рәкәғат бұл дүниенің барлығынан да қайырлы» (Ахмед, № 25165).

Намаз оқығаннан кейін тәсбих тартпай шығып кету күнә ма?

Намаз оқығаннан кейін тәсбих тарту шарт емес, жұмысы болғандар шығып жұмысына бара алады. Тәсбихты жолда да тартса болады. Бірақ маңызды және асығыс жұмысы болмағандарға міндетті түрде тәсбих тарту керек. Өйткені намаздардан кейін тәсбих тартудың құндылығы өте көп.

Намаз оқыған адамның барлық іс-əрекеті – құлшылық

Егер намазбен дос болсаңыз, тұтас өміріңіз құлшылықпен өрнектеледі. Себебі намаз – ең жүйелі əрі жалғасымды түрде жасалатын жалғыз ғибадат. Бұдан асқан керемет дүние бар ма?

Намазды тоқтатуға болатын жағдайлар

Намаз Алланың алдындағы құлшылық болғандықтан, оны кез келген іс үшін бөлуге, тоқтатуға болмайды. Шариғат бойынша, бір залалды жою не оның алдын алу үшін ғана намазды тоқтауға рұқсат беріледі.

Нәпілдің пайдасы – парыздағы кемшіліктердің орнын толтыру

«Нәпіл» араб тілінде «сый, сыйлық» дегенді білдіреді. Сыйлық ешкімнің мәжбүрлеуінсіз, тек қана көңіл қалауымен берілетін зат болғандықтан, дәл солай ерікті түрде орындалатын ғибадаттарды да осы мағынада «нәпіл» деп атаған. Басқаша айтқанда, нәпіл – парыздың антонимі.

Сүннет намаздарын отырып оқыса бола ма?

Сүннет намаздар – нәпіл намаздардан бір саты жоғары. Олардың үкімі нәпілден гөрі, уәжіпке жақынырақ. Кітаптарда «мүәккәд сүннеттер – уәжіпке жақын» делінген[1].