Қолын иық деңгейінде көтереді.
Ең ізгі амал: Таң намазына дейінгі екі рәкәғат намаз
Айша анамыз (Алла оған разы болсын) Пайғамбарымыздың (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын) былай дегенін жеткізеді: «Таң намазының [алдындағы] екі рәкәғат бұл дүниенің барлығынан да қайырлы» (Ахмед, № 25165).
Намаз оқығаннан кейін тәсбих тартпай шығып кету күнә ма?
Намаз оқығаннан кейін тәсбих тарту шарт емес, жұмысы болғандар шығып жұмысына бара алады. Тәсбихты жолда да тартса болады. Бірақ маңызды және асығыс жұмысы болмағандарға міндетті түрде тәсбих тарту керек. Өйткені намаздардан кейін тәсбих тартудың құндылығы өте көп.
Намаз оқыған адамның барлық іс-əрекеті – құлшылық
Егер намазбен дос болсаңыз, тұтас өміріңіз құлшылықпен өрнектеледі. Себебі намаз – ең жүйелі əрі жалғасымды түрде жасалатын жалғыз ғибадат. Бұдан асқан керемет дүние бар ма?
Намазды тоқтатуға болатын жағдайлар
Намаз Алланың алдындағы құлшылық болғандықтан, оны кез келген іс үшін бөлуге, тоқтатуға болмайды. Шариғат бойынша, бір залалды жою не оның алдын алу үшін ғана намазды тоқтауға рұқсат беріледі.
Нәпілдің пайдасы – парыздағы кемшіліктердің орнын толтыру
«Нәпіл» араб тілінде «сый, сыйлық» дегенді білдіреді. Сыйлық ешкімнің мәжбүрлеуінсіз, тек қана көңіл қалауымен берілетін зат болғандықтан, дәл солай ерікті түрде орындалатын ғибадаттарды да осы мағынада «нәпіл» деп атаған. Басқаша айтқанда, нәпіл – парыздың антонимі.
Сүннет намаздарын отырып оқыса бола ма?
Сүннет намаздар – нәпіл намаздардан бір саты жоғары. Олардың үкімі нәпілден гөрі, уәжіпке жақынырақ. Кітаптарда «мүәккәд сүннеттер – уәжіпке жақын» делінген[1].
Намазда салауат айтқанда «сәйидинә» сөзін айтуға бола ма?
Намаз соңында салауатты оқыған кезде «сәйидинә» сөзін қосу бидғат емес, мәндүб, мұстахаб амал: «Аллаһуммә салли аля сәйидинә Мұхәммәдин уә алә әәли сәйидинә Мұхәммәд...». Оның «бидғат» емес екендігі жайында ғалымдардың көпшілігі айтқан, соның ішінде Ханафи, Шәфиғи және Мәлики мәзхабының ғалымдары бар.
Әйелдер намаздағы «рүкүғ» амалын қалай орындайды?
Әйел кісілер рүкүғ жасағанда аздап иіледі және саусақтарының арасын ашпастан тізесіне қолын қояды (суреттегідей). Тізесін аздап бүгеді. Қолдарын тізеге таямайды[1].
Жолаушы адам намаздарын қысқартпай толық оқып қойса, санала ма?
Жолаушы кісі төрт рәкәғаттық парыз намаздарды екіге қысқартпай толық оқыса, мәкруһ істеген болады, бірақ намазы дұрыс.
«Қоғамдық көлікте» кетіп бара жатып намазын оқып алса бола ма?
Қаланың сыртында болуы керек, шамамен қаладан ең кемі 10-20 шақырым ұзақтықта болуы тиіс (ескілікті фиқһ кітаптарында екі фарсах ұзақтық делінеді). Жолаушы болсын, мейлі тұрғылықты болсын, қаланың сыртына шықса, көлікте оқу мүмкіндігі туады.