Саум уисал – ораза арқылы күндізді түнге жалғастыру, бүгінгі күнді ертеңге ораза арқылы қауыштыру.
Құранның Алла Елшісіне үйреткен дұғалары
Құран кәрім пайғамбарлардың өмірлерінің арнайы тұстарын сөз ете отырып, оларды нәтижелендіреді. Соңғы нәбиге де Құран көптеген тұста дұғалар үйретіп, сол дұғалармен Раббына бетбұруын қалауда. Міне, ол дұғалардың кейбірі:
Пайғамбарымыздың (с.ғ.с) тәртіпке, реттілікке мән беруі
Пайғамбарымыз тазалыққа, тəртіпке үлкен мəн беретін. «Кімнің шашы бар болса, оған жақсы қарасын» дейтін. Пайғамбарымыз мешітте отырған кезде шашы жалбыраған біреу ішке кіреді.
«Мені «Хұд» сүресі қартайтты»
Бірде Алла елшісі Мұхаммед Мұстафаның (с.ғ.с.) мүбәрәк самайын қырау шалғанын байқаған хазреті Әбу Бәкір (р.а.): «Сіз де мезгілінен ерте қартайыпсыз-ау», – деген еді қамығып. Сонда адамзаттың асылы пайғамбарымыз (с.ғ.с.) бұл қамкөңіл досына: «Мені «Хұд» сүресі қартайтты», – деп іштегі бір сырын аңдатқан болатын.
Пайғамбардың (с.ғ.с) сүннетке зор мән беруі
Айша (р.анһа) әңгімелейді: «Алла елшісі таң намазының сүннетіне басқа сүннеттерге қарағанда ерекше мән беретін».
Пайғамбарымыздың (с.ғ.с) төсегі қандай болған?
Пайғамбарымыздың төсегінің сырты теріден жасалып, іші құрма талшығына толтырылған болатын. Өзі де, əйелі де соған жататын. Басына қоятын жастығының да сырты теріден жасалып, іші құрма талшығымен толтырылған болатын.
Пайғамбардың (с.ғ.с) үйреткен дұғасымен тұтқыннан босап шыққан сахаба
Адам ибн Әби Ияс Мұхаммед ибн Ысқақтан мына бір оқиғаны жеткізеді: «Малик әл-Әшжаи Пайғамбарымызға келіп, ұлының тұтқынға түсіп қалғанын айтады. Пайғамбарымыз оған:
Пайғамбардың (с.ғ.с) намаздан соң оқыған дұғалары
Алла елшісі (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм) бірде Муаз ибн Жәбәлдің қолынан қысып ұстап тұрып:
Пайғамбардың (с.ғ.с) мұсылманды өлтірген адамға деген көзқарасы
Уқба ибн Халид әл-Ләйси былай жеткізеді:
Пайғамбарымызға (с.ғ.с) мұсылманша сәлем берген тұңғыш кісі
Әбу Зәррдің Исламға қалай кіргені Мүслимнің келтірген хадис жинағында да егжей-тегжейлі баяндалған:
Әһли сүннет ғалымдарының сахабаларды үш топқа бөлуі
Əһли сүннет ғалымдары сахабалардың дəрежесіне қарай оларды үшке бөлген: