Әйел кісі де ерлер секілді, дәрет алғанда басының кем дегенде төрттен біріне мәсих тартады. Орамалдың үстінен тартылған мәсих – жарамсыз.
Өйткені Алла тағала дәретте жуылуы керек жерлерді баяндау барысында: «Бастарыңа мәсих тартыңдар», - деу арқылы, орамалға яки сәлдеге емес, бастың өзіне мәсих тарту керек екендігін ашық бұйырып тұр. Жасағанның әмірі әмәнда бұйырылғандай орындалуы тиіс.
Бұл – Ханафи, Мәлики және Шафиғи мәзхабтары бойынша. Деректерге сүйенсек, Имам Ахмед ибн Ханбәлдің де «әйел кісі орамалының үстінен емес, оның астынан басына мәсих тартады» деген көзқарасы бар.
Орамалға мәсих тартпайды дегенге қосымша дәлел келтірер болсақ, Хадисші Әбу Бәкір әл-Бәйхақи (қ.ж.: Х.458 ж) келтірген риуаятта: «Әзірет Айша анамыз дәрет алғанда, басындағы орамалының астына қолын кіргізіп, басына мәсих тартқандығы айтылады».
Сондай-ақ, сахаба Абдулла ибн Омардың жұбайы Сафия бинт Әби Ъубайд деген кісі дәрет алу барысында орамалын шешіп, сулы қолымен басына мәсих тартатын болған.
Әбу Дәуідттің хадистер жинағында келтірілген риуаятта сахаба Әнәс ибн Сәбит «Алла елшісі дәрет алғанда, басындағы сәлдесінің астынан қолын сұғып, басының алдыңғы бөлігіне мәсих тартқандығын, бірақ сәлдесін шешпегендігін» айтады.
Ендеше, әйел кісінің орамал үстінен мәсих тартумен шектелуі - басқа масих тартқан болып саналмайды.
материал «Заман тудырған сұрақтар» кітабынан алынды,
ummet.kz